ZWROTY
Zakupione w naszym sklepie produkty mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.
PAMIĘTAJ – warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu sprzedawanych przez nas produktów jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym (produkt nieużywany, nieuszkodzony).
Jak zwrócić produkt?
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie.
2. Wypełniony formularz odeślij na adres mailowy: zwroty@galop.pl lub spakuj wraz ze zwracanym towarem.
3. Zapakowany i zabezpieczony towar odeślij na adres:
Wesołe Ranczo Agnieszka Dembska-Jerzy
ul. Chrobrego 8
41-902 Bytom
tel. 504-811-144
lub
skontaktuj się z nami w celu wybrania innej formy dostarczenia towaru – np. poprzez Paczkomat.
4. W dniu odebrania przez nas przesyłki otrzymasz informację mailową potwierdzającą dostarczenie zwrotu do naszego sklepu.
5. Zwrot należności za odesłany produkt zostanie przesłany do 14 dni od daty otrzymania zwrotu.
6. Zwrot należności zostanie odesłany w wysokości kosztów produktu, nie uwzględniając kosztów przesyłki.
7. Konsument/Kupujący pokrywa wszelkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszt nadania, opakowania, zabezpieczenia)
REKLAMACJE
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie.
2. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu odeślij na adres mailowy: zwroty@galop.pl lub spakuj wraz ze zwracanym towarem.
Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.
3. Zapakowany i zabezpieczony towar odeślij na adres:
Wesołe Ranczo Agnieszka Dembska-Jerzy
ul. Chrobrego 8
41-902 Bytom
tel. 504-811-144
lub
skontaktuj się z nami w celu wybrania innej formy dostarczenia towaru – np. poprzez Paczkomat.
4. W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.